Bothniagruppen och Editerat bjuder in till en öppen utbildning i
Digital marknadsföring Ladda ner säljblad>>>
Vad hur och när ska du nyttja de tjänster, verktyg och metoder som finns på nätet för att öka dina affärer? Hur tar du fram en hållbar strategi och sätter mål för din digitala marknadsföring?
Syfte
Den här utbildningen syftar till att deltagarna ska få en bra vägledning i hur de kan skapa en digital strategi till sitt företags kommunikation och marknadsföring på nätet.
Kursdeltagarna kommer efter genomförd kurs att känna till de viktigaste tjänster, verktyg och metoder som finns att tillgå på nätet för att marknadsföra sitt företag.
Kursdeltagarna får med sig en konkret verktygslåda för att utveckla sin egen digitala marknadsföring.
Målgrupp
Berörda inom ämnet, ingen förkunskap krävs.
Pris
Halvdagsutbildning 2 995kr/deltagare inkl. dagskonferensavgift, exkl moms.
I kursavgiften ingår dokumentation.
Datum och Plats
21november i Luleå
Utbildningkonsult Staffan Lind – Editerat
Staffan Lind äger och driver kommunikationsbyrån Editerat och har jobbat med digital kommunikation i drygt 20 år. För att kunna erbjuda hög kvalitet på sina utbildningar lägger han ner en stor del av sin tid på att själv utbilda sig inom digital marknadsföring. Nu senast deltog han i Experts Academy i San Francisco som hölls av Brendon Burchard som är en av världens främsta inom digital marknadsföring. Förutom utbildningar erbjuder Editerat även produktion av webbsidor och andra konsulttjänster inom digital marknadsföring.
Kursinnehåll
- Så skapar du din egen digitala strategi för framgång på nätet
- Använd e-post för att nå både nya och gamla kunder
- Annonsera på nätet
- Så skapar du engagemang och förtroende i sociala medier
- Använd content marketing för att bygga förtroende
- Så får du din hemsida att rankas högt hos Google
- Använd video som har största genomslagskraften på nätet
- Berättelser om andra företag som marknadsfört sig framgångsrikt
Varmt välkomna!